Monday 24 October 2011

KAWAN TU APA IBU????

SALAM semua!!!!! giler lame aku tak update! lame kew??????? wahahaha ok2, terus je kpd point kita pd mlm ini.... awat kalut ngat cik anasalbasa oi???? hemmm, haruslah kene kalut!  mcm2 dh skang... *gelengkepala
aku ade kisah sket nk kasi tahu kat anda sume! 

K.A.W.A.N .. ape tuh?? korang ley tolong explain tak???  K.A.W.A.N vs S.A.H.A.B.A.T ape bezanye?? aku nk thu sgt2! tolong ek! senang nnt aku nk explain kat anak aku!! wahaha 

UPPER SIX 2011
*kitorg musuh! wahaha

3 comments:

  1. hyep kak anasalbasa :) aiyoyo.. ta baik bermusahh maaa...

    for me laaa kan, kawan uh cam sekadar teman biasa2..

    sahabat ni pula more to sincere friendship..

    ReplyDelete
  2. ssh nk terangkan..sungguh subjektif

    ReplyDelete
  3. kalau ikut kamus : kawan = sahabat = teman = kenalan...kalau tak nak ikut kamus, buatlah tafsiran sendiri...

    nampak blog ni kat kelab blogger, jemput singgah www.kisah-dan-kasih.blogspot.com

    selamat bercuti esok :)

    ReplyDelete

geng2 HEbAt