Thursday 27 October 2011

BELOG SAYA TAK COMEL PUN LA =.='

SALAM BLOGGER MALAYSIA!!! wah, hebat arini ek! arini aku luangkn mase tuk bce chatbox aku (shoutmix).. hahaa.. alhamdulillah, makin ramai yg respon kat situ, ramai yg follow, bgthu kat situ... ramai yg dtg singgah.... TERIMA KASIH KAWAN !! selain dr komen, aku ley jgk membalas singgahan anda2 semua melalui link2 yg ader kat chatbox tuh!.. senang sket kn!! dan yg paling byk komen kat situ berbunyi begini .. "nice blog", "comel blog", aku  terasa hati!!!! belog je comel! aku???? yg handle blog ni???? TAK COMEL KE??? bahahahahhaha ! gurau2! untuk pengetahuan awak2 semua, belog aku tak comel mane pun! simple je... nk edit2 beria pun aku tak reti... tunjuk la sgala toturial yg berkaitan pun, gerenti tak paham! tp, yg puji tuh, alhamdulillah... TERIMA KASIH sekali lagy ye!! gembira dgn ape yg aku terima... nk sgt kenal korg semua ni!(blogger)... hahhaa, ape2 pun, mari terus memeriahkn dunia blog bersama2... korg sgt awesome! walaupun, tak kenal, tp komen2 korg semua, mcm knl aku lebih dr 15tahun! wahahaha....
TERIMA KASIH, THANK YOU

gambar tergedik abad ini!
*sambil wat muke kiut
ok, sila muntah!
p/s : HARAP TERUS MENDAPAT SOKONGAN!!! (mungkin tuan blog pulak yg bakal dipuji!! wakaka)

No comments:

Post a Comment

geng2 HEbAt