Monday 10 October 2011

BULAN 9.10.11

salam blogger malaysia... ringkas saje ok... tgk bulan malam ni? bulan cantik... fesbuk aku bersepah org ckp psl bulan... aku pun tgk sndiri.. bulan bagai dipagari... bulan dalam bulatan... bulan indah...  subhanALLAH..

CREDIT TO AYIM DYLAN

TAK SURE SAPE PUNYE PIC
ok, pic tu bkn aku snap.. kawan2 kat fb.. aku tak mintak kbnrn pun dr dorang..  tapi, aku mintak halal la ye.. aku nk snap, malas nk capai camera... ape2 pun, aku mohon shared ye kawan FB ku...

ok, nmpk tak keindahan itu?? respon dr FB jgk... aku share kat sini

Hati-hati dengan keajaiban tuhan terhadap bulan pada hari ini. Dalam masa 44 hari, suatu bende dasyat akan berlaku terhadap semua umat manusia di bumi ini sebelum tarikh keramat tiupan sangkakala. Bulan yang indah ini bermaksud bumi ini sudah goyah dan uzur untuk didiami oleh umat manusia. Diharapkan kepada semua umat manusia bersungguh-sungguh melakukan ibadat kepada ALLAH s.w.t sebelum pintu taubat akan ditutup. Sekian dari Sheikh Al-Bukhari ulama yang tersohor di Mekkah. SubhanALLAH..

p/s : sesungguhnya ALLAH pencipta langit dan bumi....

1 comment:

geng2 HEbAt