Saturday 29 October 2011

KASUT KE KAKI??

saiz jauh beza
hahahaha, ok, ape kata korg???  comel tak? sesuai tak manusia yang berusia 23thn dan 19thn memakainya??! tak kesah la u'olls nk ckp ape, aku ngan kakak aku pakai je... chomell kot, murah pun murah! klu korg nk korg boley dptkn di TUNAS MANJA yg berhampiran dgn anda! tp klu tak de, meh pm aku! aku tlg belikn, harga + postage... sila bankin di APRILBANK (lawan kpd MAYBANK) wikikikiki...


mane satu kaki aku?
p/s : TAHNIAH NEGERI SEMBILAN  !!  terimalah video yg sgt best ini..tp MV lagu ni maca pelik je!






3 comments:

  1. cute kan...hihi...tahniah jugak n9!

    ReplyDelete
  2. hehehe~~ad gak yea kasut cmtue..nie yg nak usha nie..:)))

    ReplyDelete
  3. comel jer..kretif buat kasut cam tue..
    yg kaler pink tue mesti kai kamu kn..?
    tahnia N9...

    ReplyDelete

geng2 HEbAt