Sunday 24 April 2011

berpijak dibumi nyata~~~

salam2..
heheheheh
thr tgh putar lagu aizat,sg lui..
bosan!
baru siapkn 2 karangan yang aku rase semakin bolok!
adui,pusing..
petang ni nk update pasal
jeng..jeng..jeng..

K.A.S.U.T

aku obses ngan wedges!
bkn yg kfc tuh ok..sorry sket!

sgt cantik,cute,stabil n sgt bsesuaian dgn aku..
ya,aku sgt selesa dgn wedges nih...
walaupun tebalnya boley mnyebabkn benjol dikepala..
hahaha
aku meraban,saje nk pnjgkn teks...

Oo,sblm aku terlupa..
congratz tu CIKGU ZAKIAH yg selamat melahirkn...hekhekhek

ok berbalik kpd wedges nih...

*ni aku punya

comel ta???
mestilah comel nk2 aku yg pakai..
hhahaha

nah tgk nih!
AMEKAW!!!

*owh,sgt sweettttt

*croc punye
*mcm aiskrim....

*menarik..cam kek lapis pun ade gak aku nengok..hahaha


* sila abaikan aurat tu...
fokus KASUT shj!

cantik kn..
that's my style..

aku punya suka!
hahahah
last pic kasut yg tlah mnarik perhatian aku

*da macam kasut skolah aku!!!
hehehe

itu saja utk post kali ini...

owh,lgy satu..
saje nk kasi tahu ni..
tgh bertwitt dgn ZIZAN raja lawak!!
arghhhhhh..
 love him so much!

*koya2!!

ok2,chill~


*wink2

No comments:

Post a Comment

geng2 HEbAt