Monday 4 April 2011

@#$%%^$% semua ada rase~

malu............
serius,promote sane,promote sini...
ceh,semua blogger2 baru mmg mcm tu...
cari follower...

dan itu pun tjadi pd aku...
MEMAKSA friends2 kat FB jd follower aku...
hahahhaa
segan jgk tp nk wat cm ne...cari la skit2.....
heheheh
kunun nk jd blogger tegar...
ececeh..

MUET td ape yg ley aku bgthu,boley la aku speaking jgk...tp kene byk usaha utk test reading,listenig n writing..yg aku nk kabornye kat sini,td aku berdua org je..bayangkn bile 2 candidates je..aku sokong ko,ko sokong aku..sabor jela...last2,aku goreng je...hehehehe aku dpt soklan pasal internet...dak kls sebelah pasl sukan...bru aku thu yg soklan beza2..bgus jgk MPM nih...(sibuk dgn keje org)..

Pastu utk SHAFIRA SHAFIKA.. get well soon kwn! cika kuat!!! kami doakn kesembuhan cika,utk kite sme2 exam estipiem nnt ye.....

pastu,td ingat nk cek maktab..tuptup,postpone plak tarikhnye..saje je nk cek..
hah,sebelum tlupa,kelas semarak da start..aku da tak leh tido petang! hahahah (padan ngan muka aku)


jgn jd mcm yg kat atas tu sudah la..
 itu saja...aku byk omwork ni...


chill~
~single n fabulous~

No comments:

Post a Comment

geng2 HEbAt