Saturday 2 April 2011

LAGHA vs terBAik~

SALAM SEMUA...
tgk2 entry tu,trase ta????hehehebese2 jew..
lagha means sia2..so,entry tu bermaksudkn..sia2 la..
sia2 ape???? ce teka,ce teka...
nk citer psl lagha..sgt2 tragis..dn smkn sukar dibendung..ye la sejak da blh curi line org ni,keje aku asyik mengonline jew...
adoi,mcm mne nih??/adekh aku bersetuju untuk disorok lappy???atau aku kene berubah??
Wahai,Ana saLbasa..insaflah......huhuhu

pada petang yg agak hangat dek mentari merah diufuk timur laut ni...(merapu)
aku nk citer psl..hem,ape ek??/
blog yg aku follow ke???
ok2,stakat ni,byk jgk la aku follow blog...
nnt nk wat vlog pulak la..nk kne blajar nih..
ceh,subjek kat skolah pun ta terabis,ni kn pulak......huhuhu
ta pe,aku ta setegar blogger2 yg aku follow...

nk mentionkn lagi skali nih..........
ISNIN ni MUET speaking...wish me luck ok!!!!!!


~saje nk gedik2~

hah,awal pg td aku telah menempatkn diri di sebuah taman syurga (majlis ilmu la)..
sbb nk speaking senin nih, kami satu PRA-U,ade seminar..
Miss Puteri dr smk,bukit rangin dgn Sis HANIM,ckg prtikal dr UIA...
Best jugak......


tipu2,ini bkn gmbr td...td lupe nk snap2 sbb sy da ta thn nk poooooo..hakhakhak habatnye...
euww!!

ok2,itu sj utk ptg ini,nnt mlm tgk la klu ade mse,ade kerajinan dan ade ke'idea'an..hahaaha

chill~
 single n fabulous~

No comments:

Post a Comment

geng2 HEbAt