Friday 8 April 2011

jatuh cinta!

salam....
ehem2,jatuh cinta???
saje je bg entry tu..
kasi gempak! 
hari kakak aku da blk la..
perghh, byk giler barangnye..
sabo je la..
ta caye??
hah, saksikanlahhhh 

 *bhgian pertama..

*kakak sy dgn beg ke-4 die..



*ni lagi..banyak ta??

*tgk beg dye lagi..

serius,aku nk lalu pun ssh..tapi,akak sy sgt bijak..
die da selesaikan mslhnye..

itu satu hal..
ade lagi,nk kasi tahu psl..
jeng..jeng..jeng..
(eh,aku salu suke pakai jeng3)
ok2 gasak la..
serius aku da jatuh hati dengan 
usop wilcha tu..
die kuar lagi kat MAHARAJALAWAK td..
hehehe

tapi,saya lagi sayang die ni......

*mak saya posing bersama tudung mahalnya~~
hehehe
MAK SAYA!

hehehhe
aku tgh tgk maharajalawak nie..
best la minggu ni...

ok..chill la dgn ape yg korang buat ye!
~single n fabulous~

No comments:

Post a Comment

geng2 HEbAt