Sunday 8 May 2011

paNAS la................

salam..pakcik2,makcik2 sekalian...
hehehe
lame ta mngarut kat sini!
 entry kita, 
PANAS!!!
what de HELL???
bkn2,aku bkn mrh korg!
HELL kn panas..

Huh, Kuala Rompin suhunye mcecah 40drjh.
ape ke HELL nye????
haaa..

ape sdh jd pd kdr klembapan disini???
fuhfuh!
selama mne harus btahan???
aku da mengarut!

itu bru hal panas cuaca..
hal panas hati???
haaaa, nk kene kasi thu jgk ke???
kang ade lak yg bising,
"anasalbasa tu, kat blog ckp lebat..kat luar kecut.."
APE KAU KESAH??

blog aku,aku punye la..
ko nk bace,bace!
ta nk sudah!
haa, skt jgk hati aku!


hah,walaupun marah..tp still cute~
terperasan la plok!

walaupun cuaca panas, hati panas
aku tetap pura2 cool jew..
wat2 wangu wlpun da masyam kn????

hahahaha
ape2 pun..sume ok!

 chill~

No comments:

Post a Comment

geng2 HEbAt