Saturday 21 May 2011

suka suki bergelar ANASALbasa!

salam semua!
yes..yes..yes..
aku luangkan a few minutes tuk lawat blog2 org!
mantap!
tp blog aku??
ta gempak pun..
maap, aku ta pandai!!
hekhekhek
yes..yes..yes..
wah,ape cer pas yes,yes,yes nih???
dan aku akan jawab,,,,,
aku punya suka lah!!!!

minggu ni, ape jd??
ops,sblm aku lupa,

HAPPY MOTHER'S DAY
n
HAPPY TEACHER'S DAY

ok2, minggu nih, ape ek tjadi?
isnin tu celeb tecers day..
serius, penat time tuh..
aku, nura, atik n ct dpt bhgian song request..
serius, kejenye ta sibuk mane..
ta la mcm dak2 yg dpt tugas lain tu, serius sibuk..
hah, knp kitorang ta sibuk sblum tuh???
sebab BALA nk datang!
hahaha
serius, penat giler tyme hari isnin tuh!
mule2, kat padang, pastu pindah ke pejabat sbb tetiba PA sistem rosak..
sampai kat pejabat lagy teruk..
biar je la~

tp, tak pe..last da kn..
seterusnya,
hari ni..
SABTU..
APE KAMI BUAT??
ye..ye..ye..
opss, sebelum tuh!
dak2 kelas aku kate aku juling..
waaaaaa,
aku pun rase aku juling sejak mereka berkata begitu..
buktinya
ni hah


hah, ketara ke???
aduh, tetiba rase dilemma lgy!
kikikiki

ok2,  sebenarnya td KAMI..
aku,siti, atik  buat
tadaaaaaa


kuih tart rozelle!!!
sgt2 sdp..
best!
mcmne kami buat??
tgk buku la beb!
heehehe
senang sajaaa
so, chill n selamat menjamu mata korang!!!












yummy!
~juling itu tuah~
wakakaka
tata

No comments:

Post a Comment

geng2 HEbAt