Thursday 26 January 2012

SAJA NAK KASI AKU GERAM ??? KENAPA?

Salam semua.. Yes, aku penat dah.. Penat dgn permainan dunia.. Semua nak uji aku..Itu dan ini..
Takpe, Aku sabar.. Aku mampu lagi untuk hidup tanpa kau..! Aku dh nak lupe pasal kau 200% tapi kau??
Datang lagi.. Datang lagi dan lagi.. Datang jumpa mak aku? For what? Saje nk tunjuk yg ko still ingat kat Mak aku? Janganlah weh, Mak aku bila dh sayang org tu, mak aku akan sayang betul2.. Bukan macam kau! Please jangan wat mak aku mcm tuh! Jangan nk sakitkan hati aku.. Aku dh cukup sakit hati bila kau dtg smata2 nk jmpe mak aku! Kau lupe kat aku.. Kenapa? Sebab kita ni bermusuh dan kau terikat dgn kata2 mak aku supaya ko tak lupakan dia? So, kau dtg umah aku, semata2 nk jumpe mak aku.. Pada waktu aku tak de kat rumah?? Untuk apa? Dah tak nak tgk aku? Arghhhh... Aku rase nak jerit!!!!

Aku dh tak thu ape aku nk wat ngan ko klu kte terjumpa atau ape2 nanti.. Kenapa la kau mulakan hari aku dgn rasa yang macam ni? Bongok lah!

P/S : Maaf sbb melibatkan awak2 seme...

No comments:

Post a Comment

geng2 HEbAt