Monday, 9 January 2012

PENYAKIT KETURUNAN

AS SALAM semua.. Tengok Masterchef td?? Aku tak tgk! HAHA Dulu tetiba kantoi kat wall FB MCM yg Doktor Gigi tu menang,, sbb tu aku tak tgk, takut nnt sedih tgk pakcik Wahidan..HEHEHE.. Ape2pun Tahniah la kat Doktor Gigi tu....

Opss, bkn itu yg aku nk ceritakan sekarang ni... Tapi .. tu..tu..tu.. Tajuk entry tu lah...
Penyakit keturunan.. Hah, hah, hah, nak ckp obesitilah tu.. Bukan..bukan.. bukan.. Obesiti bukan penyakit tp CANTIK... tak setuju lah tuh! hahahah

Tapi.. tapi.. tapi.. Ade satu penyakit lain yg dh lama mghantui hidup kami sekeluarga! Serius!
Penyakit "AMBIK BARANG KAT LAIN,LETAK KAT LAIN.. PASTU LUPA PULAK LETAK KAT MANA" paham tak? HAHA 
Korang kene penyakit yg sama tak??
Mule, mak aku yg salu kena penyakit ni... Pastu ayah aku... Last skali, aku lah...Ambik barang bkn main lagy, pastu letak kt lain..

Biase sgt dh, kejadian mcm ni jadi.. Kadang2 smpai ade yg akan kasi pesan.. "Dah ambik kat sini, jap lagy simpan kat sini balik" hah, ayah lah yg salu pesan... Pesanlah bape kali pun,, klu dh nmenye penyakit mmg tak makan dek saman lah kan.. Harharharr..
 


My parents!!! yess, THEY!



  
AYAH pose mcm Aaron Ajis.. Mak ayu mcm Neelopa

p/s : Kalau mak kita marah2, anggap je lah yg mak marah kat kucing... HAHAHA padan muke kucing!

3 comments:

  1. biasanya mai plak..cari barang yg terang2 ada kt tangan sndri....
    nyanyuk btul..haha

    ReplyDelete
  2. hehehe.sy pon mcm tuh... :D

    ReplyDelete
  3. hahaha,, kadang2 rse mcm... sgt nyanyuk... bru je letak terus ley lupe...adoy!

    ReplyDelete

geng2 HEbAt