Friday 20 January 2012

ORANG KURANG SENYUM

Salam semua!! Lama tak hapdate! Ceh, asyik2 itu je... Hihihi
Aku harap korg sihat! Love , xoxo.. Hikhik
Yes, aku seorg workholic sekarang! Dah tak de mase nk "buang masa".. Hihihi
Jom sambung mngumpat nak??? Haaahaa.. Mestilah pasal officemate aku.. Erkk!
Best, akhirnya aku dpt knl dgn mereka2 yg selama ni aku lansung tak pernah jumpe.. Tapi ade sorg ni yg aku musykil sikit.. Erkk, mungkin  dgn aku yg newbie ni je kot sbb aku tgk dye ngan yg lain ok2 je..
Huh, Memang susah nk senyum... jarang nak dpt tgk dye senyum se senyumnye... Tapi skali senyum memang comel la.. Hihihi (tertunduk malu)
Wahai rakan sekerja, Senyum jelah kat aku.. Aku layan korg2 sama je..  ahakss (g.g)
Kadang2 aku buat2 gatal, tgk dye wat keje... Mula la.. malu !! Hihihii
Biasa la, kan..... Tapi dye Senyum, memang tak! wat mcm tak nmpk aku je! Mula2 bergelak ketawa dgn kawan2 yg lain.. time aku tgk je, cepat je buat muke masam! Heh2,  ngade taw awk ni.. Duk sblh awk je, sy rasa lain... Knp yek??? hahaha

Tengok, kambing pun reti senyum.. Awak??
p/s : Aku "senyap" 2 hari je... sekarang dah start "bising" Hikhikhik. Apa aku peduli?! Terima Kasih :))

No comments:

Post a Comment

geng2 HEbAt