Wednesday 19 June 2013

Aku takpunya CINTA untuk mereka? Euww-

Salam. Aku punya benda untuk kongsi-kongsi. Benda tak penting pun.. Sesaja nak buat macam gempak. *Berangan. Angan-angan aku kalau bab jodoh ni selalu kalah cerita Cindarella. Kalah derama kat tibi tuh-- Gempak gempita-- Sampai aku rasa aku nak duduk dalam angan-angan aku. Duduk dalam dunia aku dengan Tuan Putera aku! Yeayy! bahagianya aku, korang peduli apa-- Jadah betul, aku dah start berangan--

*aku tengok tajuk-- Macam geli beb.. sumpah! Tapi  tak salah--

Macam-macam aku dengar pasal kisah cinta kengkawan aku.. Sesungguhnya aku mempunyai kawan-kawan yang begitu suwet muwet-- Serius.. Sampai aku rasa,"weh, aku bila lagi?" atau "bilalah aku boleh dapat boypren macam boiprenn kau.." Choii,,, Malunya.. Hehehehee..

*terkejut jam loceng rumate berbunyi. Nak gugur jantung--

Mak aku ada cakap, aku kenal bapak ramai lelaki-- okay, ye, aku mengaku, aku ramai lelaki kat luar sana.. Hah! tapi, Tapi, tapi-- aku ada sebab kenapa aku kawan dengan lelaki-lelaki itu, tapi sorang pun tak tersangkut dengan aku. *bangangnye ayat tu--

Aku selalu rasa yang aku awek kental. Aku tak perlu lelaki yg bukan sapa-sapa pada aku selain ayah abang  SELEPAS aku clash dengan ex-Boyfriend aku sebab? Erkk-- Cinta terhalang beb-- *malas nak ingat sebab dia dah pun berkahwin dan punya anak yang comel-- Aku doa dia bahagia tapi, jahanam-- Itu dulu, biar lantak dialah--

Disebabkan keSINGLE-lan aku ni lah aku rasa, aku bebas berkawan-- Serius, aku suka sekarang, ada orang suka? ada orang nak lamar? Aku tolak beb-- terang-terang aku tolak mentah-- Lepas tu dorang pun blah-- *Kesian aku. Kenapa?
Aku rasa aku tak cukup baik untuk mereka-- Aku selalu rasa gitu. tapi aku tengok, aku bukanlah bersosial sangat.*melainkan kat FB/BBM/ aplikasi sosial yg terkini--

*tarik napas

Rupa-rupanya aku takut beb-- Aku takut kearah itu, serik nak bagi hati dekat orang yang tak reti nak jaga-- Aku selalu terlalu berhati-hati tahap tertinggi-- Faham?
Aku selesa begini-- Macam kau, kau, kau dan kau lihat-- Aku jaga hati aku sendiri, dan aku minta kawan-kawan aku turut jaga hati aku-- Untuk bercinta? entah bila--

Aku selesa berkawan-- Tak rasa pun yang aku single, sebab kawan-kawan aku selalu cakap i love u dekat aku-- Dan ramai kot yang selalu dengar aku cakap i love u to-- Lagi senang-- Ya, aku cinta Kawan lelaki dan perempuan-- Tapi, sampai bila mahu berkawan? Sampai tua--

Untuk mencari lelaki dijadikan suami? *Mengeluh--  boleh aku cakap, "weh, kahwin la dengan aku." atau "aku rasa aku nak kawen la, nak tak jadi suami aku?" atau aku duduk tengah trafik light sambil pegang kertas yang bertulis "aku nak kawin, siapa sudi?" *gelak senget. Gila memang gila--

Jodoh akan datang, bila tiba masanya-- Aku percaya. entah apa la bakal suami aku buat masa ni? Mesej dengan geprenn la tu. Kesian geprenn kau, suami. Last-last kau kawen dengan aku jugak-- HAHAHA
Nanti kalau aku dah kawin dengan suami, aku nak peluk kuat sampai tarik rambut dan tepuk-tepuk kau sebab aku puas tunggu kau cari aku-- sebab aku memang malas nak fikir pasal mende gini--
Kalau la, bakal suami baca entry ni-- Kau mesti fikir aku gila- *peduli. Aku mohon, kau dapat bimbing aku sama masuk syurga. AMIN--

*Tunggu bagaimana kisah kita bercinta- Mesti suwet macam gula-gula kapas. Sebab kau antara yang terawal. *No 3 kot.. No 1 kawan tadika aku, No 2 ex boipren aku, No 3 aku jamin itu kau wahai suami- winkwink~


p/s ; Life is short, make it sweet .. xoxo!

No comments:

Post a Comment

geng2 HEbAt