Wednesday 26 December 2012

Dulu berpimpin, sekarang sendiri

Salam.. Sekarang perasaan nak ke Final Exam tu semakin hampir, tapi aku??? takde perasaan lansung nak exam... Aiyoyo.... Asyik stdy last minute... then, jd panda... dush! Bukan Final Exam yang aku nak cerita... Wah, blh pulak macam tu???? tak best la, smpai dalam diari online pun asyik nak cerita pasal Final jew..... *tak sedar diri...

Sejuk2, malam... dengan berita banjir... aku pun ade cerita... Sebelum tu, ade yg tnye aku... Tak takut ke klu2, classmate terjah belog ni ke? hape ke? Aku dengan selamba jawab... Tak kesah! Kauorang nak terjah. kauorang nak pecah... Buatlah! mane tahu kat sini kauorang akan lebih mengenali aku ni mcm mne... nak bace, bacelah.... nak cakap aku koya, cakap lah...

Kadang2 perasaan kita yang akan bunuh diri kita sendiri kan?? Aku setakat ni mmg takde buat masalah.. *ade, mungkin aku tak sedar...
Aku buat taktahu.. Aku buat bodoh je dgn org yang selalu dekat dengan aku... Pelik kan?? sepatutnye makin kita sayang orang tu, makin kita peduli pasal dia.. nak2 dia dah semakin jauh dr kita... Tapi aku blh je biar 'mereka hanyut. dan terus pergi dari hidup aku.... No, men~~ Aku tak kejam macam tu..... aku ade reason aku sendiri... Aku tak salahkan 'mereka... Aku tak salahkan masa.. Kita bagi ruang dan peluang untuk kita bebas kenal dengan orang lain... Senyap, tak bermakna Lupa.. Senyap tak bermakna aku dah buang kauorang... Tak..tak..tak... Aku tak kejam sangat! Senyap aku, ade makna... senyap aku, aku masih fikir pasal korang.. Senyap aku, aku bagi peluang kau kenal dengan orang lain... Jangan duk menyendeng kat ketiak  aku je... Tak kesah la, apa kauorang fikir... kauorang fikir, aku dah ade kawan2 baru yang lain, aku berubah, dan perangai aku ini sangat memalukan???? Itu masalah kauorang... Aku tahu apa aku buat...


p/s : MASA yang bawa kita sampai ke sini.. MASA yang ubah apa yang ada pada kita.. Masa yang akan bawa kita pergi jauh.. Berterima Kasih pada MASA, sbb MASA lah yang kenal kan kita.. Sama ada cepat atau lambat.. Semua bergantung pada MASA... <3

2 comments:

geng2 HEbAt