Monday 11 July 2011

victory!!

salam..salam..salam..

menulis smbil terkebil2 pikir bile la aku nk baiki laptop akuh sndiri..
TAK KESAH!!
sebaik ade abang akuh yg kedekut tu..
Kasi lak dye pnjm..
wahh, baiknyeww..
TAK KESAH!!
nk cerita pasal minggu bertuah akuh!
ehem2,
yea, sgt2 bertuah!
apenye cik anasalbasa?
hehehe,
ketuahan aku ni bkn pd aku saje tp pd sume ahli keluarga akuh!
magic kn!
ta yhah nk magic sgt la cik anasalbasa..
OK!
 pertamanya, aku mendapat..
RM50 dr DATO' HASSAN ARIFIN.
senang2 je kn..
tanye soklan, dpt duet..
 keduanya, pd hari yg sama mak aku menang..
menang ape?
1) masukkn benang dlm jarum..
2) mengayam ketupat...
ketiganya, abg akuh..
lagy besh..
dengan selekehnye membeli topup di kedai cina..
alik2, topup dye melekat dua, senang2 dpt duapoloh hinggit!
dan hari ini detik ini..
jengjengjeng!
aku berjaya mewarisi  kebolehan emak aku..
MENGAYAM KETUPAT!
ye, betul.. aku dah reti buat mende tuh!
nk bukti??
 yee, saksikanlah

hasil dr sejam belajar

lagy

dan lagy

tadaa~ hebatnye sy!
ok, itu saja utk hari ini..
opss, untuk minggu ini..
khamis ini, aku dn kwn2 yg lain akan berangkat ke kuantan..
seminar stpm katanya, yg turut disertai oleh students
 SMK UNKU HUSSIEN n SMK TANJUNG GEMOK..
selamat berkenalan!
wah, awalnye..
ok, chow dulu..
~chill~


No comments:

Post a Comment

geng2 HEbAt