Sunday 31 July 2011

KFCM putus tunang dgn blogger !

salam semua!
wah, menulis belog dgn hati yg besarrrrrrrrrrrr!
aku amik kesempatan utk mnulis smbl tunggu abg aku balik bwk buah tangan..
tu pun kalau ader.. cisss!
aku bru blk dr kuntan, tgk buah doyan! gilew byk tp..
CILAKA KAW!
tyme doyan gugur, babi terlebih dahulu telah merembatnye!
BABI PUNYE BABI!*marah!
tapi ade gak rezeki kitorg, byk la jgk dpt..

wah, mesti korg tertanye2 kn, ta boring ke aku dok sorg2 kat sane... (abang ta de)
jawabnye...

TIDAK same sekali..
sabtu tu aku lepak kat ECM 5 jam kot..

mesti korg tetanye lagy, giler ape aku jalan sorg?? (abang ta de)
jawabnye.....

TIDAK same sekali!!
hahahaha
ade abang lain ikot sekali kot!! kahkhakhakaha ....*rahsia kita ok!
dah2 taknak cerita..

aku mesti pikir byk kali klu nk tulis pasal aku ngan dye..
kenapa ek??
jawabnye, aku anggap dye kawan baik aku!!
tunggulah klu kami btl2 serius ke arah itu!
sebab SAYA MASIH BERSEKOLAH!

hahahahahha..
aku rase mcm lari dr topik je kn...
okeh, kembali kpd tajuk asal..

huh, bende yg pertama aku tgk ialah bace belog!
dan semua belog bercerita tentang..
KEMATIAN ASYRAF HAFIZ yg permohonan dye tok tukar name ta diterima mahkamah..
takziah.. same2 la kite sedekahkn alfatihah..

cerita seterusnye, pasal...
jeng,jeng,jeng..
berakhir sebuah kisah cinta yg korg selalu saksikan.. i mean, yg korg salu bace kat belog jejariruncing tuh!
baru je tunang, dah putus...
aku ta kesah la tuh, tapi yg aku ta sangka dan sgt terkezut adalah..
aku baru je bace kisah percintaan dorg nih... 
ta silap aku ade smpai part 5 kot.. tp yg last tuh dye terus taknak share...

aku, berkenan la jgak kat KFCM  ni, tp bile dah tahu dye tunangan org aku follow la belog tunang dye..
sweetttttttttttttt, sgt kot!
aku saje2 layan jew...
kadang2, tuh rase gak yg agak mngade2 jgk la, tp ta kesah la, tu cerita dye,, n dye ade hak nk bcerita..

setahu aku, sblm bertunang, tunang dye nih free hair, penuh la gmbr dye berkepit ngan KFCM..
 tp sekarang da lawa!

bertudung litup..
cantek!


da cantek pun, putus jgk..

kalu KFCM tahu aku suke dye pun kompem2 dye reject..
sbb tunang dye lagy lawa kot dr aku...

tak matang lansung!

itu saja dr akuh!





No comments:

Post a Comment

geng2 HEbAt