Friday 4 January 2013

KAPALKAWAN a.k.a Friendship



Salam... Aku ambik masa korang bace entry aku yang Cikai.. Maaf! Seribu kali maaf... Kawan! Bukan aku sorang je yang ada kawan... Korang jugak la... Tak kesah dari celah mane korang jumpa KAWAN korang...

Aku sangat sensitif kalau bab2 berkawan.. Sebab pada aku lansung tak ade istilah kawan tapi mereka semua KELUARGA.. Tapi... mereka? terpulang! Itu yang aku blh kata...

Aku sangat sedih kalau antara kawan2 aku, ada yang bertikam lidah ... bermasam muka... Itu sangat Sakit! Sama kan??? Yes, sapa suka kalau tersepit.. aku tak cakap aku cukup baik untuk jaga hati kawan2 aku... Tapi aku tahu apa yang mereka suka dan apa yang mereka tak suka.. Dan aku tahu kita semua tak sempurna dan kita ada baik, kita ada buruk... Tapi, sangat BODOH kalau ada KAWAN yang lansung tak tahu nak hargai apa itu persahabatan.. Dan kau dah tahu, apa kurangnya kau, kau lansung taknak perbaiki... Dan kau sangat Bodoh!

Dan sekarang, cahaya matahari pun tak dpt nak suluh kau pada pandangan aku... Kau buat Bodoh, aku seribu kali dua, buat taktahu kat kau! Siapa kau, siapa aku... Kau fikir sendiri...

Dan ini sangat sedih... aku dah lepaskan kau ......... Pergilah dengan mereka yang aku rasa blh tolong kau untuk terus berjaya.... Pergilah,, Pergilah... Pergilah... Kalau susah, kau tahu mana nak cari Kami... Apa yang kami akan tanya utk pertama-tamanya.. " mana pergi kawan2 kau tu?? mana pergi kawan2 kau yang dah punahkan KapalKawan kita??? Man? mana?mana?" dan jangan nak marah kalau masa tu, kau kena gelak! Pity u Kawan..........



No comments:

Post a Comment

geng2 HEbAt