Monday 14 May 2012

ABANG ♥♥♥♥

Salam readers! Harap sihat!!
ABANG !! Aku maksudkan seorang lelaki yang ade adik! Bukan abang sayang ! yekkkk..
Aku sgt menyenangi orang yg bergelar abang ni.. Abang yang tahu ape yg dye kene buat.. Abang yang tahu tanggung dan jawab dye terhadap adik2 dye, keluarga dia.. cuma adek2 ni je *babel + degil.. (aku) Yes, sgt2 terharu..
Besar hati aku bila seorng abang pikir tanggungjawab dye terhadap adek dye..

*Sumpah, aku menangis bila dgr ko ckp, ko kene kerja kuat sbb nak cari duit untuk tanggung adek2 ko sekolah.. Nangis aku bila ko ckp ayat tu, sambil ko menangis... Kita menangis sama2, Aku ckp, kalaulah adek2 ko dgr ape yg ko ckp, mesti dorg bangga! Mesti dorg nak belajar rerajin.. Mesti dorg terkejut yg abg dorg sentiase pikir psl dorg wlaupun abg dorg jauh dimata.. Yelah, Jauh dimata, dekat dihati.. Tak gitu??
Kawan, aku bkn sape2 pun.. bkn senang seorang abang nak menangis sbb pikir pasal adek2 + keluarga dia kat dpn org yg lansung tak de kene mngene ngan dye.. Takpe, selagi aku blh dgr, aku dgr...
Kepada adek kwn aku, yg mgkin slh seorg readers atau follower aku.. (erkkkkkkkk) Ingat, abang awk penat kerja kat sini nak cari duit, nak tanggung awk blajar.. Awk rerajin la pergi sekolah... Jangan malas2 mcm abang awk! HAHAHA Lagi satu, ingat tarikh ni 12/5/2012 dalam pukul 3.55p.m, abang awak mengeluarkan airmatanya utk awak sekeluarga.. wah, terharunya sy!!

Tetiba rindu kat abang aku yg sorang tu.. Abang2, awak pernah mcm tu jgk ke???? Hihihihi

KAKAK.ABANG.AKU
p/s : Terharu sampai sekarang.. :)






1 comment:

geng2 HEbAt