Tuesday 27 September 2011

SEMAKIN MENGHAMPIRI WAKTU ITU

SALAM MALAYSIA..
ok, mungkin hari ni last entry dr aku... aku bkn nk lari kahwin ke, nk resign jd blogger ke,, dah..dah... jgn wat andaian merapu dgn tajuk entry diatas ok..

aku kene stop untuk bg laluan pd 'bende' yg lagy pnting dlm hidup aku.. STPM
lagi 54 hari lagy nk menuju ke hari kemuncaknya..
aku sedia ke tak?? senyap! result TRIAL? aku pernah dpt yg lagy baik dr tu...  tp tak pe... aku tgh muhasabah diri.. keputusannye, aku mengharapkan doa korg jgk...

doakan sy,NUR SYAZANA BINTI ABDOL RAHMAN berjaya menduduki peperiksaan STPM dgn jayanya.. mendapat ketenangan sewaktu menjawab dan dilembutkan hati, dipermudahkan harinya semasa menjawab peperiksaan tersebut... dilembutkan hatinya dan juga hati pemeriksa kertas peperiksaan nya nantti... dan mendapat keputusan yang cemerlang dan membanggakan kedua ibubapanya.. dan berjaya masuk ke universiti pilihannya.. AMIN...

doa ramai2 ye... Belog ni? insyaallah aku akan usahakan semula selepas aku selesai berPERANG..
yang tak follow tu, follow lah... yg nk promot belog aku ni, silakan lah,, yg nk selongkar belog aku ni pun, selongkarlah.. tp jangan lupe doakan aku berjaya dalam STPM nanti..
 Harini last... sedih? taklah... tak perlu nk sedih sgt... aku EXAM tak lame..  14/12/2011 aku sambung berblogging ye...
plastiknye muka aku!!! wakakaka

saya harapan semua~
p/s : TERIMA KASIH SEMUA.. doakan kejayaan sy.. jangan lupe kewujudan belog sy yg simple present tense nih... wakaka.. ngarut2! jgn lupe ADD sy di  FACEBOOK 



2 comments:

geng2 HEbAt